Merryyy bizimki de açlıktan uyanmıyor cunku kalktıgında memeye almamla uyuması bir oluyor zaten gözleri açılmıyor bile.sadece alışkanlık ve bızım kokumuzu almak ıstemelerı bence.ozellıkle 6. Aydan sonra anneye aşırı bir düşkünlük başlıyor şuan biz zirvesindeyiz benım kucagımda olmak ıstıyor gunduzde hep.onceden baskasında dururdu suan asla.gece uyanmalarını da ben buna baglıyorum anne kokusu varlıgı.bazen emzırmeyıp sadece emzık verıyorum kucagımda öpüyorum dalıyo.açlıktan kalkda öyle olmazdı