Bayankus koronavirüs sebebiyledir belki. Üzülmeyin bakın ne güzel titizlikle bakılıyor orada. Benim de çok az geliyordu damla damla hatta ama sağdım iki saatte bir, ne çıktıysa götürdük. Sağın siz de, aklınıza kötü şeyler getirmeyin strese sokmayın kendinizi. Evinize geldiğinde bol bol emzireceksiniz ne de olsa böyle düşünün lütfen.