Bayankus doğumdan sonra kanında enfeksiyon çıktı bir hafta kaldı hastanede bebeğim sütümü sağıp verdim ama az olduğu için ayrıca mama da verildi, geçmiş olsun emzirmeye izin verirlerse bol bol emzir bebeğini zor bir süreç ama geçiyor üzüntüden sütüm çok azdı benim