Canan38 bende çok memnunum 6 ay falan kullndm niye 6 ay kullanmisim diyrm ya kışın bile her sabah ıslak kalkrdi çocuğum geçen sene sleepy daha hesaplı geliyo aylık büyük paket alinca şoka a101 e gelince aliyrm bende 190 tanesi 80 tl ye aldm geçen ay a101den 5 numara takıyoruz biz bimnkinden daha uygun geiyo böyle olunca