Valla her bez çok bekletince pişik yapıyor o yüzden bende bim kullanıyorum kaç aydır . Tamam diğer bezlere göre bir tık daha hemen doluyor ama sonuçta verdiğin paraya acımıyorsun hemen değiştirewbiliyosun diğerleri de aynı görevi görüyor . Annem bize şey derdi ben kardeşlerini bim beziyle büyüttük çok şükür sıkıntı olmadı demişti .