dehsetulvahset bizimde öyleydi değerlerde ort öyle. 3 bez bağladık düzeldi 2 3 hafta. Hatta baska bi doktorda aynısını dedi bezle geçmez dedi ama geçti.yani önemli olan bebenin bacakları < > bu şekilde ayrık duracak.siz bez bağlayın o zamana kdr yine gidin doktora.bacaklarınıda kundak yapmayın düz durmasın yani yanlara açık dursun.