dehsetulvahset aynı bizzz 2aylıkken gittik sol bacak tip2A gelişme geriliği 58 di galiba birimde . Doktor 3.ayında birdaha bakalım dedi . Neyse eve geldim araştırdım baya çok kafama taktım başka doktora daha söyledik çift bez takmamı söyledi birdaki kontrole kadar şuan 2 ay 19 günlük olduk çift bez takıyoruz inşallah faydası olur da bandana gerek kalmaz ,bandajda çok zor duruyorlarmış bebekler rahatsız oldukları için bebeğimin ağlamasını rahatsız olmasını hiç istemiyorum 😥 Çok şükür ki ileri derece değil tip3 tip4 daha zor amaliyata kadar gidiyor . İnşallah ilerlemiş olmaz da normale dönmüştür . Sende istersen çift bez tak birdaki kontrole kadar hiçbirşey yapmamaktan iyidir bazı bebeklerde işe yarıyor belki bizim bebeklerde de işe yarar 🤲🤲🤲