A05072020 Mustafa Alper Aykanat doktorumuz çok çok memnunuz. Bebeğimde besin alerjisi var ve daha üstünü çıkarırken teşhisi koydu teşhis tedavi çok iyi gerçekten. İstediğimiz zaman ulaşabiliyoruz alerji durumundan dolayı geç saatte de yazmamız gerektiği zamanlar oldu abartmıyorum 2 dk geçmeden dönüş yapıyor ve psikolojik olarak size hep kendinizi iyi hissettiriyor bu çok önemli . Strese sokup germiyor insanı . Kesinlikle tavsiye ederim . Hastanenin anlaşması yok ama ücret uygun 110 lira veriyoruz muayeneye.