Gizgiiiz bizde Coşkun beye gidiyoruz çok doğal birisi herşeyi rahatlıkla konuşabiliyor insan şakalaşıyoruz bile kasmıyor hiç eşimde bende ve çok bilgili bir hekim gerçekten her aradığımda bende kafam rahatlıyor sağolsun doktorumuz memnunuz birde fiyatlar artmamış olsa süper olurdu daha bugün gittik 🤷🏻♀️🤭