akkls Alyaomer gazı hafiflesene kadar sürdü öyle bide kabız oluyodu iki üç güne birbyapardı yapıncada ishal gibi olurdu ama kabız bebeklerde olurmuş normalmiş ek gıdadan sonra düzeldi şükür
Nrglkrm Alyaomer aynısını oğlumda yaşadım şuan 4,5 aylık 2. ayına kadar köpüklü fışkırır tarzında yapıyordu pişik hiç olmadı tamamen gazdandi ne zaman kendisi çıkarmaya başladı o zaman sorun kalmadı, ne damla ne de bizim çıkarttığımız gaz hiçbirsey çünkü.
Alyaomer Umarım Nrglkrm umarım o şekilde olur bizimmm ki de kabız sorunumz yok pişik yok sadece mukuslu ama nette baktım o kadar çok değil sanırım ama yinede mukuslu biraz ve dediğiniz gibi fıskırırı şekilde balıncuklu 1 ay 3 günlük bebeğim henüz inşallah geçer doktora soracağım kontrolde çok teşekkürler