Neib Gossipgirl14 çünkü annemin saçı kahveydi,dedim boşa kuaföre gitme ben yaparım,gittim açık sarı boya aldım,uçlarına yapacaktım yaptım ama hiçbirşey farketmedi,boşa uğraşmıştım o kadarda,yeni geldi aklıma da hemen yazim dedim😂😂😂
Gossipgirl14 Ozlm_htc aslında dogal olarak siyahtı ama bır cok kez boya yaptım degısık renklerde suan dogallıgı kalmadı sıyah boya😊
Kucukkalbim Gossipgirl14 Siyah renkten açık renklere geçmek çok zor canım bende eşim seviyor diye hep siyaha boyardım ama insan sıkılıyor en güzeli kuaföre gitmek kendin tutturamazsın annemin saçları da doğal siyah o bile tutmadı kaldıki siyah boyayla imkanı yok tutmaz yani
merve_mevaa Gossipgirl14 kuaföre gidin bence siyahtan açık renge dönmek zor evde açmaya çalışsan bile yanar saçınız benim gerçek saç rengim küllü kumral açmam gerekmiyor ama istediğim rengi elde etmem için açmam gerekiyordu evde açayım dedim bir gün yandı saçım saç kestirmeyi pek sevmiyorum o yüzden kestirmemiştim kızım doğduktan sonra belimdeki saça kıyıp omuz üstünde kestirdim kırıklarım yanıklarım gitti çok şükür https://imgyukle.com/i/IMpfYS https://imgyukle.com/i/IMp6dG