Gossipgirl14 Ya kac gundur kararsızım ama sımdı karar verdım. Kuafore gıdecem ama cocugu bırakacak kimsem yok. Evde esime boyatacam elınden gelır annesıne yaparmış sureklı. Sacımı siyahtan açık bal köpügü yapacam hem yakısırmı hemde ne gerekli malzeme olarak daha once hıc evde boya yapmadım. Bu arada bugday tenlıyım. simdiden thanks kızçeler 😊🙈
aybikreis Gossipgirl14 kendin yapma,istediğin gibi olmaz siyahı önce açmak lazım. Eşin evdeyken git kuaföre
Neib Gossipgirl14 bence güvenme😅eşime sorsan askerde hep tıraş vs yapmış,benle kızımında saçını kesecekmiş eksik kalsın dedim 😂😂😂
Gossipgirl14 aybikreis kuafor oturduğum yere uzak canım sanmıyorum esimin cocugu o kadar idare edebileceğini
Nidaabaserr Gossipgirl14 siyahtan dönmek zordur. Önce açılması gerekir. Saçınızı yakarsınız sonra… en iyisi kuaföre gitmek 🌸
Poncikbirannis Gossipgirl14 evde acik renk saçlarınızı koyultabilirsiniz ama koyu sac açılamaz. Kuaforsuz istediğiniz gibi bir sac olmaz ve siyah sac evde o renge dönmez
Neib Gossipgirl14 sen yine de bi kuaföre git canım bende ombre istiyorum mecbur gideceğiz kuaföre siyah saçı açmak o rengi tutturmak çok zor bi kere annemin saçına denemiştim olmadı 😂😂
Gossipgirl14 Neib dimiii dogru diyorsun canım. Bakacam artık esımı once ikna etmem lazım bebege bakacagına daır😂😂
Neib Gossipgirl14 çünkü annemin saçı kahveydi,dedim boşa kuaföre gitme ben yaparım,gittim açık sarı boya aldım,uçlarına yapacaktım yaptım ama hiçbirşey farketmedi,boşa uğraşmıştım o kadarda,yeni geldi aklıma da hemen yazim dedim😂😂😂