bonbonjelibon her cocugun gelişimi farklıdır daha erken zaten benimde oglum 5 yasında terapi alıyoruz bu konuda cok arastırdım 2 bucuk yasına kadar korkmayın erkek covuklar daha gec konusur. Bi de aklınızda bulunsun dilaltı bagı, işitme ile ilgili sıkıntı, geniz eti varsa dahada gec konusuyolar ve müdahale etmek gerekir