Ozgeakdas Merhaba , bebeğiniz uzun süreli emmiyorsa sütün besleyici/yarayıcı kısmını almadan memeden ayrılıyor olabilir. Benim bebeğimde çok uzun süre emmez , doktorumuz demişti emzirmeyi uzat sütün yağlı kısmını alsın diye , ama maalesef o kadar uzun emmiyor hala.Oğlum doğduğunda açlığa bağlı sarılık olduğu için mama takviyesine de başlamıştık. Gece uyumadan önce hala mama ister bayıla bayıla içer 🤦🏻♀️🤦🏻♀️. Yetememe olarak düşünmeyin her anne sadece emzirmek ister elbet , fakat aç kalmasındansa mama alıp karnı tok uyuması onun için daha iyi olabilir. Canınızı sıkmayın sağlıklı olsunlar da hem meme hem mama devam edebilirsiniz.