Herkese merhaba sizde durumlar nasıl merak ettiğim için yazmak istedim. Bu hafta doktor kontorülümz vardı bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri emziriyorum. Çok uzun süreli emen bir bebek değil ama sık emer. Bu zaman kadar hiç kilo problemi yaşamadık. Boyu da hep önde gidiyordu zaten. Bu ay kontrole gidince 20 günde sadece 300 gr almış dedi doktorum. Bir hafta sonra tekrar çağırdı eğer kilo alması hala aynı ise mamaya başlamamız lazım dedi. Şuan 5900 kg ve 64 cm boyu. Mama ya tabi ki karşı değilim ama sütüm varken başlamak istemiyorum. Neden kilo almıyor olabilir