essea benim kızımda öyleydi eski günlerimiz geldi aklıma ya ☺️ İlk doğdugu zaman 2 hafta falan bende süt yok denecek kadar azdı mama verdim sagdım falan kullandı biberon. Sonra ne olduysa agzına bile sokmadı ne biberon ne emzik hala bile suyu biberonla içiremiyorum 8 bucuk aylık , bardakla veriyorum.