essea canım seninle aynı durumdaydım ben Doğum yaptığımda sütüm az geldiği için hastanede sütümü sağıp biberonla verdik sonra aç kalacaktı mama verdiler derken emzirmek çok zordu emmedi . Biberona alıştı bi süre emziremedim. Sonra biberonu vermedim inat ettim Şırınga ile kaşık ile verdim baya uğraştık 11. Gün ancak emdi , sonrasında biberon hiç vermedim ama çalışınca acaba almaz mı die aradan çok zaman geçmeden denedim mama verdim içti sonra memeyi de aldı şükür dedim unutmamış emmeyi de biberonu da alıyor . çok uzun süre vermediğinden mi unuttu acaba bilemedim ki nasıl tutacak