Bende pozitifim canim esim negatif odalarimizi ayirdik bebegimiz 10 aylik ve benim yanimda babasinda durmuyor bende maskeyle eldivenle duruyorum hep. Dezenfektan falan kullaniyorum gun boyu. Bas agrisi ve halsizligim var ama bir anim digerini tutmuyor. Bebegimde bisey yok simdilik cok sukur insallah da olmaz icimi ferah tutmaya calisiyorum