Gizemaslan123 geçmiş olsun bende pozitifim şu an karantinadayım 4 aylık bebeğim var, 2 yaş altı çocuklarda korkulacak bisey yokmuş, çift maske kullan bebekle temas hakindwyken eldiven kullan, et suyu tüket sarımsak soğan tüket bitki çayları iç, bunları denedim ben çok şükür iyiyim karantinanın bitmesini bekliyorum