canan_oguzkagan1 Mnkaslnn- 6 ayı bitti havalar soğuyana kadar hergün yıkıyodum şimdi 2günde bir yıkıyorum 😌
guveninannesi Mnkaslnn- 1 aylık bebeğimi hergün yıkıyorum rahatlıyo ev sıcak olduğu sürece sıkıntı yok bence
caglaras guveninannesi bir de bence kirleniyorlar da açıkçası kakası kusmuğu emerken saçı terliyor falan iyi oluyor ama kafasını şampuanlamıyorum her gün