balporsuguu Melek-3434 benim kizimda 34 haftalik dogdu 42 cmdi. Su an 2 ay 22 gunluk 56 cm.Bana hic kisa diyen olmadi yavas yavas uzarlar takma
Melek-3434 balporsuguu maşallah sizinki 14 cm uzamış ama kısa diyemezler bence erkek bebekle kız bebek bikaç cm farkediyor galiba
Nisam3553 Melek-3434 Bence doktorunuzu değiştirin. Gayet de güzel uzamış nasıl böyle birşey söyleyip modunuzu düşürüyor
Melek-3434 Nisam3553 şöyleki ilk defa bu doktora gittik rota aşısı için normalde devlete götürüyoruz sanırım ilk gittik diye karışıklık oldu bakalım bi dahaki sefere söylerim böyle dediniz karıştırdınızmı diye
Melek-3434 Gamzef söyledik ama muayeneden önce söyleidk sonra bebeği giydirsene kadar falan unuttu herhalde
Nisam3553 Melek-3434 Yani maşallahı var Allah aşkına öyle seymi olurmus doktorlarda şaşırdı artık her ay 1-2 cm uzamasını normal kabul ediyorlar sizinki çok bile uzamış maşallah 🤗
Demmed Melek-3434 bebege ımkanınız varsa tuzdurun bn yuzdurunce cok fark attı boyda tabı genlerde onemlı burada