Poncik şu zaman yakalar demek yanlış olur tabi hepsi kendine özel bebekler ama bununla ilgili Türk Neonatoloji derneğinin yayınlarında görmüştüm mesela baş çevresi en geç 2 yaşına kadar yaşıtlarını yakalamalı falan diye belki yanlış da hatırlıyor olabilirim verdiğim örneği ama bu şekilde bilgi yazıyordu tekrar bulursam yazarım 😊