twinsmomYY hayır tabiki herkes aynı fikirde olacak değil hepimiz farklı beyine sahibiz ama bakın benim her yoruma saygım var ama telaş yapmamışsınız gibi cümleniz hoşuma gitmedi evet yalnış da anlamış olabilirim yorumunuzu bu çocuklar bizim evladımız ağladığında bile içim acıyor benim erken doğdu oğlum ve 38 gün bekledim ben oğlumu zor günler atlattık ve oğlumun bünyesini bildiğim için beklemeyi tercih ettim oğlum sürekli yapan bir bebek olsa 12 13 gün beklemem zaten 7 8 günde bir yapan bir bebek bir kaç gün daha bekleyip yapmazsa öyle önlem alırım dedim evet şuan onu düşünmekten belki yalnış anladım yorumunuzuda kusura bakmayın ama cümleniz hoşuma gitmedi sadece