Hayırlı günler kızlar oğlum 4 ay 11 günlük ve anne sütüyle besleniyor 15 gün olacak kakasını yapmadı anne sütüyle beslendiği için kabız olması lazım normalde ama 15 gün içinde hiç zorlanmıyordu ıkınması yoktu gazını rahat çıkarıyordu bende bekledim 15 güne kadar normal diyor doktorlar zaten 1 haftada bir yapıyordu hemen hemen hergün yapan bir bebek değil ama bu sabah çok zorlandı ıkındı emerken bile kesintisiz emmedi hep poposunu yukarı kaldırıyordu huzursuz gibiydi ağzından çekip geri alıyordu sabah masaj yaptım bir iki çay kaşığı zeytinyağı verdim hala yok bişey poposunada vazelin sürüp uyarmayı denicem şimdi ama gazını çıkarıyor doktorumada yazdım ama iletilmedi dönüş yapar bana bu sürede doğal yolla neler yapabilirim ilaç da kullanmak istemiyorum fitil falan bağırsakları bozabiliyormuş sizler bu şekilde olunca neler yapıyorsunuz neler iyi gelir?