Nur3452 Arhim duru granül toz sabun kullanıyorum. Çamaşır makinesinde yıkamadan önce bezinden çıkan lekelerin üzerine biraz döküyorum çitiliyorum direkt çıkarıyor, ondan sonra makineye atıyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum
Noooname Arhim merhaba ben hacı şakir granül sabun deterjanını kullanıyorum. Çok lekeliyse makinaya atmadan önce kaynar suyla az atıyorum bekletip öyle atıyorum makinaya, leke kalmıyor.
zerroya My_son canım ben önce sıcak suyla yıkıyorum lekeyi iyice sonra leke çıkarıcı döküp bekletiyorum bi saate yakın sonra tekrar sıcak suyla çitiliyorum yıkıyorum çıkıyor
Busrabektas Arhim kesinlikle minoris leke çıkarıcı sıkıp 1-2 saat bekletiyorum sonrasında makineye, hiç leke kalmıyor
Busrabektas Arhim ertesi güne kızımın yıkayacağım çamaşırlarıyla birlikte de yıkıyorum bazen o anda da atıyorum 30dk lik programda, ertesi gün de atabilirsiniz ama tabi çok bekletmemek etkiyi daha arttırır