Kubuay Günaydın kızlar 👋🏻 Acilen zayıflamak istiyorum artıııkk! Bunun için çay, kür, shake ne varsa kullanmak istiyorum. Sadece emzirdiğim için TEDİRGİNİM. Emzirirken kullandığınız ürün ya da kürler nelerdir? Önerilerinizi bekliyorum 🤗
Snnrdrn Kubuay bence diyetisyenden destek alsanız daha sağlıklı kilo verirsiniz 🥰 inşallah bende başalayacağım diyetisyene online diyet uygulayanlar da var ortalama 150 tl fiyatları çaylara kürlere vereceğimiz parayla aynı
Sevilayy_1 Kubuay Bebeğin kaç aylık mucizevi şeylere pek inanma hamur işini kes ekmek yeme geri kalan herşeyden ye paketli ürün yeme şuan ben öyle yapıyorum ama benim bebeğim büyük emzirirken hiç tutamıyordum kendinimi inşallah siz başarırsınız
paputmoms Kubuay canım tavsiyem akşam 6 dan sonra su hariç hiç bişey tüketme meyve de dahil.. Her gün aynı saatlerde kahvaltı öğle yemeği yemeye dikkat et eğer çok acıkırsan ara öğün olarak bir porsiyon meyve tüketebilirsin onu da elmadan yana tercih etmeni öneririm elma hem tok tutar hem de cildi güzelleştirir… Çayı ya da kahveyi şekerli tüketiyorsan bırakanı ya da azaltmanı tavsiye ederim bol bol su iç ben günde 2 litre su içiyorum yazın bu 3 3 buçuk litreyi buluyor tabii kiloyla da alakalı 46 kiloyum ben bu normalin de üstünde benim için ama emzirdiğimden dolayı daha çok dikkat ediyorum.. Az ekmek tüketmeni kola içiyorsan azaltmanı tatlılarda çok aşırıya gitmemeni öneririm mesela haftada bir defa kendini ödüllendirmek maksatlı yiyebilirsin
Kubuay Yok ben diyetisyenle, diyetle zayıflayamıyorum çünkü hiçbir zaman uygulayamadım 🙈 Takviye edici gıda ya da kür bir şeye başlasam otomatikman zayıflayacağım kafasına giriyorum ondan sonrası düzenli devam ediyor. 💪🏻
Snnrdrn Kubuay bende kürle veremiyorum hemen pes ediyorum zaten pek içemem de düzenli listem yemek saatim olursa bana daha iyi geliyor 🥰
Kubuay Aselduru88 Evet bu şekilde ben de daha öncesinde kilo vermiştim ama şimdi emzirirken bu kürü kullanabilir miyiz onu bilmiyorum 🤭
Asiaaaa Aselduru88 ay dun bende başladım bu kere aynı zamanda spor ve diyette yapıyorum siz takviye bu gibi şeyler yaptinizmi
OMG5860 Sevilayy_1 gerçekten emzrrken olmuyo hele ki son zamanlar öyle çok emiyodu ki oğlum yeni doğmuş bebek gibi😂 bende emzrmeyi bitirir bitirmez başladım bir ayı gectim 5 kilo gitti bu ay bu kadar hızlı olmasını beklemiyorum ama acelemde yok yaza kadar verip ideal kiloma ulaşırım sanrim
Kubuay Sevilayy_1 Sevilayy_1 5 ay 17 günlük 🤗 İşte burada irade devreye giriyor 🤭 Tatlı yemeği çooookkkk seviyorum ve evimde hiç eksik olmaz 😒 canım sıkıldıkça tatlı yapıyorum.
Sevilayy_1 OMG5860 maşallah bende 10 gündür sağlıklı besleniyorum akşam 9 su içiyorum sadece sabah kalkınca bolca su kahvaltı ekmeksiz ara öğün çorba salata yedim akşamları ne pişerse evde ekmek pilav yok yanına yoğurt salata ekledim çayın yanınada elma 4 kilo gitti iradeli olursak herşey istediğimiz gibi olur😍
Z-uma paputmoms 15 gündür aynı Böyle diyet yapıyorum 1 gr bile veremedim boşuna aç kaldığımla kalıyorum çıldırıcam😣
Kaanefe_ Puki aç kalınmıyor valla akşam 9dan sonra hiç bşry yemedm gece öldüm bittm açlıktan tansiyonum düştü kalktm yedm 🙈
Kbryzr90 Kubuay ben ürün kullanmaktan yana asla değilim hele ki emzirirken asla. Facebook tam Ahmet Apa ile yitik şifaya bakıp dokuz bölümden oluşan beslenme şeklini uygularsanız ki ben emziriyorum diyeti yapınca sütüm arttı bin şükür yedi kilom da gitti 20 günde ama detaylı okumanızı öneririm
OMG5860 Sevilayy_1 aynen öyle bende pilav ve makarnadan uzak duruyorum bunun yanında hemen hemen sizin gibi ekmek olarak sadece sabhlari bir dilim tam buğday tüketiyorum paketli gıda şekeri de çıkardım hayatımdan şimdilik bakalım inşallah güzelce verrm ama size de yoğurt kürünü tavsiye ederim gerçekten işe yaryo Instagram da fit_gunluk sayfasını takip ederseniz orda bir sürü kur bar ödem atıcı yağ yakıcı 😂
OMG5860 Balevlat2019 tabi ki var yemek niye olmasın bunu içip günlük normal yemek yiyorum ama porsiyonları küçülttum paketli gıda şeker ve un olan şeyleri yemedim ara öğün yapmaya çalıştım bazen meyve bazen sekersz kahve bazen leblebi gibi birde günde iki litre su icyorum
OMG5860 Balevlat2019 Leslie de gerçekten etkili bacaklarda ama oğlum ben spor yaparken ağlayıp izin vermiuo nedense sürekli biseyler istyo o yüzden yapmak ta zorlanıyorum ben 😂