Nescafe aynıyız yürüteçte koşuyor onuda almayacaktımda doktor adım atmayı öğrensin dedi, asla yüzüstü bile durmuyor. En basından alıştırmamışsın diyo herkes o şekilde bırakınca hep çığlık atıp katılıyodu nasıl bırakabilirdim? Herkes anca konuşuyor. Herkes aa emeklemiyomu daha diyo belki direkt yürüyecek. Emekleme çabası yok napiyim yani sağlık olsun. Biri çıkar yazar şimdi aaa benim yavrum 4 aylık emekledi 5 aylıklen yürüdü diye.