Nescafe Bebeğim 9 aylık emeklemek için hiç çabası yok ilk günden beri yüzüstü durmayı da sevmiyor . Tek sevdigi şey yürüteç ve oturmak . Aynı durumda olan var mı ? 🤦🏼♀️
Arhim Nescafe kızım asla asla yuz ustu durmadı bende zorlamazdım.10 aylıkken otururken kalktı gitti Birr gun hepımız sok. 😁 Dunyanun o gun en mutlu insanı bendim.
Humus33 Nescafe benim kızımda 9 aylık emeklemiyor yüz üstü asla yatmıyor elimden tutup yurumek istiyor sadece orumcektede cabuk sıkılıyor
Seymabaysan Nescafe benm oglum 5 aylıkken sürünerek emekledi 6.ayında tam emekleme yaptı ve oturdu şu an 9 aylık olucaz kendi tıtunarak ayaga kalkıyo kanepe kenarlarında yürüyor ben hiç zorlamadım
Aylaninannesi Nescafe bizde 9 ay 3 günlüğüz emekler gibi duruyor bacaklarını sınav çeker gibi kaldırıyor ama emeklemiyor.. Aynı ay olan akraba bebeği 🙄 oda oda geziyormuş tutunup kalkıyormuş vs ama her bebeğin gelişim süreci farklı.. Bizimkiler de emeklemeden yürür inşallah umutluyuz 😅
Bilgeninanasi Benim bebegim de oyle 8 ay 22 günlük ama yuzustu durmak emeklemek gibi hic niyeti yok oturmak ister sadece 🤷🏻♀️
Nescafe Nako gelişim ile alakalı olmadığını biliyorum aynı durumda kaç kişi var merak konusu sadece 😊
Birgul benimki 7.ayda emekledi su an sekiz aylik tutunup kalkiyor siraliyor ama her cocugun motor gelisimi farkli muhtemelen sizinki birden yurur.her cocukta emeklemez canim direk yurur.doktorum emekleme gelisimin basamagi degil demisti
Nescafe Aylaninannesi inşallah yürüsün istyoruz ama yürüdükten sonra koşturmacalarımız başlayacak 😅😅 ama en azından gün icinde yorulur gece rahat ederiz diye umut ediyorum bende 😁
ant331 Nescafe 8 ay 11 günlük dönüyor öyle gidiyor. Emeklesin diye uğraşıyorum ağlıyor sıkılıyor 😃 çok önemli değil gelişimi için ama merak ediyorum. Tutup kalkma yürüme falan hiç bir belirti yok
Nescafe ant331 koltugun kenarına yakın sünger koyup oturtuyorum tutunup ayaga kalkıyor sizde o sekilde alıştırabilirsiniz 😁😊
Aylaninannesi Nescafe Umut fakirin ekmeği 😅 Uyku düzeni nasıl peki ve diş belirtisi var mı 🤔 Bizim bu akraba çocuğu diş de çıkarmış 🙈 Bizimkinde salya ve her şeyi ağza sokmaktan başka belirti yok
YigitAlpsMom Nescafe benim oğlum da,9 aylik emekliyor bi yerden tutunup kalkıyor sonra cekyattan mesela süre süre yürümeye çalışıyor her bebegin gelişimi aynı değildir emekler yakında
Hira-Mina Nescafe ahahaha hiç sorun etmeyin böyle şeyleri benim ikiz kızlarım var biri sürünürken diğeri sadece dönüyordu bir aydan beri bugün bir gördüm kardeşini geçecek kadar iyi sürünüyor ki sekiz aylığız biz
Nescafe Aylaninannesi geç çıkarması daha sağlıklı dişleri oluyormuş diye duydum .bizimki alttan ve üstten ikişer tane cıkardı alt dişler zor olmadı ama üst dişleri cıkarırken bayagı huysuz oldu tabi her gün değil ara ara gece yatmamazlıklar yaptı ☺️