Polat2706 merhaba ben de yeni anneyim. Yogun bakim sureci yasadim ve bebegim ciktiginda sutum cok azdi. Yazilan cogu seyi denedim. Ancak tumu oyle bekledigim kadar bir yarar saglamadi. Sonra bir yazi okudum mantik verdim ve denedim. Suan sutumun miktarindan memnunum cok sukur. Cozum su ki bebeginizi bol bol emzirin. Bu her yerde klise olarak yaziyor sebebi de su: bebek memeyi emdigi surece beyin sut ihtiyaci var diye algiliyor ve sut uretiyor. Sutunuz olmasa da surekli emzirin. Ne kadar emerse o kadar sinyal gidecek ve vücudunuz talep gordugu kadar sut uretecek. Bebek emmeden vucudunuz bir ihtiyac oldugunu anlayamaz. Kendinize Ben bebeğimi besleyebilirim. Zamanla sutum cogalacak gibi telkinler verin. Bir de kendinize inanin. Vucudunuzda bir bebegi buyuten allah sizce bu bebegi besleyecek sistemi eksik birakmis midir? Her annenin sut uretme yetisi vardir. Biz stres ve endise ile bunu azaltiyoruz sadece. Kendinizi salın. Kendinize inanin ve sadece emzirin. Ayni seyleri yasamis biri olarak söylüyorum düzelecek. Allah yardimciniz olsun.