Polat2706 Kızlar bebeğim 3 ay 16 günlük erken doğum olduğu için 13 gün küvözde kaldı ilk başta sağıp götürüyordum hastaneye sonra eve çıktık orda biberonla vermişler sütümü yanında mamada (verdim doktor tavsiyesi ile)2hafta öncesine kadar mama +meme gidiyordum 2 haftadır meme reddi yaşıyoruz son bi kaç gündürde hiç almaz oldu. Yine elimden geldiğince sağıyordum 10ml 5 ml derken bugün sadece 6damla çıktı. 2saat sonra yine denedim 3 4 damla geldi. Nolur Allah rızası için yardım edin böyle olup geri sütü geleni var mı?
frigyalikibele Polat2706 beyninizde sütüm bereketli çok sütüm gelecek bebeğim doyacak diye düşünün. Surekli rezene boza için bir de alkolsüz bira
Neriman2020 Polat2706 Dr.a danıştınız mi? Bol su tuketimi yapin Rezene aktardan alıp demleyin Dut kurusunu kaynatıp icin
elizinannesi-19 Polat2706 ısırgan otu çok iyi süt yapıyormuş. Deneyin. Bol su için. Komposto için. Birde sürekli olumlu düşünün. Sütüm var sütüm gelecek bebeğim doyacak diye.
Polat2706 frigyalikibele düşünmeye çalışıyorum ama olmuyor canım ağlıyorm geri Maltana var ondanda çok kullandım kasa kasa aldım günde 3 4 tane içtim ama olmayınca olmuyor mu noluyı 😪
Polat2706 Neriman2020 doktora danıştım eds önerdi o hortum girince kusuyor ksşıklada demedim yinede emmiyor süt gelmediği için. Dut kurusu su rezene humana bestlak lactamil Hurma daha ne varsa hepsini yaptım 😔😔ilk aylarda çok iyiydi sonra azaldı
Melis99 Adet döneminde azalıyor canım öyle bir durum var mı benim de şuan 20 Cc çıktı iki memeden yok denecek kadar az … bir de humana anne çayı var kuşburnu gibi hoş tadı var içebilirsin çok iyi gelir süte
Neriman2020 Polat2706 Bunlari hep yapmaniz gerek ki devamlılığı olsun. Eds ile ilgili pek fikrim yok (sanirim hortumlu bi aksam) Hastene tiplimakinalardan birde sağım yapma sansiniz vrsa güzel olur vakum gücü kuvvetli olur. Ama sütünüz gelmese bile cok gecmeden memenizi bebeginizn agzi ile uyarmayi sık sık deneyin
mtmcn Var canim sutum var olacak diye dusunmelisin bitti deme olumsuz dusunme inan cogu psikolojik sicak bir dus al rahatla bol su ic bebeginle bol bol ciplak ten temasinda bulun bekle biraz aciksin her mamadan once emzirmeye calis ne kadar olursa 1damla da gelse 3saatte bir sag ozellikle gecelerisut uretimi fazla olur gece de sag bir kac gun bekle sabret moralini hic bozma herseyim caresi var kendine guven canim inan
elizinannesi-19 Polat2706 arkadaşım pazarda denk gelmiş almış. Bi bakın istersen yada büyük marketlere bakabilirsin
Minnakana Polat2706 canım sadece sakin ol, psikolojik bi durum miniği uyurken emzirmeye çalış , bide sütüm gidiyor endişesi yapma , yeteri kadar su içip uyumamış olabilirsin hurma yiyebilirsin ama beyne sütüm var geliyor Sinyali vermelisin
Polat2706 Minnakana diyorum ama geri çıkmayınca beyin inanmıyor 🙄 dinleniyorum suda içiyorm canım aslında
Polat2706 Neriman2020 gaziantep te yaşıyorum 9tane medikalci aradım kiralamk için yoktur kimsede 😔 hastaneye girmeye korkuyorum ama giderim olmazsa etki eder mi ki 1 seferlik
Bellabells Polat2706 bebeğini memeye döndürmen sütünü bollaştırır.diğer yöntemler çok etkili olmaz.meme reddini aşmaya bak.sadece süt için değil büyüdükçe güven sakinleşme uyku rahatlama her ihtiyaçları memede karşılanıyor. Düşüp bir yerini acıttığında diş sancısında.süt içmese de memeyi emiyorlar.meme onların güvenli limanı.o yüzden sen meme reddinden kurtul
Polat2706 Bellabells biliyorum canım ama uykuda duşta her durumda deniyorum ağzına alıp 2 çekiyor ağlıyor sonrada asla geri almıyor
Neriman2020 Polat2706 Bn norml makina ile max.60 cc cikartiyorum. Ameliyat ndeni ile gttigimde 2-2.5 kati cikmisti. Ama sizde de durum böyle olur mu bilemiyorum 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Bellabells Polat2706 umarım geçici birşeydir. Aylarca uğraşıp memeye döndürenler var.sağarakta baya yol katedenler var.sadece herkes emzirme sürecinin sonuna kadar sağarak devam edemiyor.Zaten emse bile bir süre sonra süt azalıyor gerçekten.Facebook emzirme sayfası var. Ordan destek alın. Yardımcı olurlar