balporsuguu Astalavistababy bende 1.7 aldim bugun geldi.Antalyada yasiyorum oda 23-24 derecd oluyor icine tek zibin yeterli oluyor mu? Ustunude ortmem gerekir mi
Astalavistababy balporsuguu bir tane kısa kollu çıtçıtlı badi ile giydiriyorum. Çorap giydirmiyorum ayakları üzerine yine de bir örtü ❤️Örtmeyin diyorlar ama yine de annelik işte❤️