Mom4775 delilah kaç derecede öyle giydiriyorsunuz? Şu an 21 derece odamız. Ben de hiç çorapla yatırmadım bu zamana kadar ama nedense artık giydiresim geliyor 🤦🏽♀️ Yani yorganı örtüyorum hadi ama tulum da hepten açık kalacak. Patikli buldum bir tane 18-24. Onu mu alsam acaba hem bilekleri sıkılmamış olur.
delilah Mom4775 valla benim kız doğduğundan beri hep öyle hiçbişey yok yani beşikte zaten ne yorgan ne yastık tek kendisi emziği ve uyku arkadaşı var 17 aylık daha öyle üşümedi yani hiç. derece 20 . 25 arası oluyor . tulumlarıda öyle pahalı şeyler değil lcw ve ebebekten aldım geçen senede bu senede ama daha üşüme olmadı
Astalavistababy Mom4775 22-23 derece evde lcw 1.7 toğ sadece çıtçıtlı badi çorap giydirmiyorum. Ayaklarına ince bir müslin bez örtüyorum çünkü analık 😅 çorap giydirmeyin diyorlar gece uyurken bizde giymiyoruz hiç rahat değil.
balporsuguu Astalavistababy bende 1.7 aldim bugun geldi.Antalyada yasiyorum oda 23-24 derecd oluyor icine tek zibin yeterli oluyor mu? Ustunude ortmem gerekir mi
Mucizebebegim8 BusraG külotlu çorabı yatarken önermiyolar dolaşım için doktora sormuştum bilginiz olsun 🌸
Zeyzey2019_ Mom4775 2.6 tog çok kalın olmaz mı? Oda sıcaklığınız 16 18 dereceye düşmüyorsa çok terletebilir
Zeyzey2019_ Mom4775 tabi ki. Çok kalın. Su içinde kalır Bebeğiniz. 1.7 civarı uygun olur size. Ya da 1.5
Bilgihamile Mom4775 odamizin sicakligi dun 25 dereceyken bi aptallik edip 2.5 toglu lcw nin tulumu giydirdim su gibi olmus cocugum yazik icinde zibin vardi sadece. Ondan 1 gun once de 1.5 togluk giydirdm tek zibinla. Harikaydı sabaha kadar donsede bisi olmamis terkememis mis gibi uyanmisti. 1.5 togdan uzeri bence asiri soguk evler icin ya resmen terletmis bebegimi asiri derecede. Bende 1.5 ideal
Mom4775 Bilgihamile ama 25 bizim oda hiç olmuyor. Yaz akşamında bile zor yani. 21 derece birkaç ay sonra 20 ye de düşebilir. Kaloriferi yaksakta 21-22 arası olur. O sebeple bilemiyorum.
Mom0363 2.5 tog çok kalın. Yani öyle eviniz aman aman soğuk değilse çocuk terler… ben 1.7 tog giydiriyorum kızıma. İçine ince alt üst pijama takımı giydiriyorum. Bu şekilde ne üşüyor, ne de terliyor…
Pcoslubiranne Mom4775 tulumun etiketi oluyor orada yaziyoe söyle dusunun tulum zaten yorgan gorevi goruyor.Bir de ekstra yorgan atarsan terler ve hasta olur. Ben 2.8 kullaniyorum bizim ev merkezi sistem kömürlü yaniyof kalorigee o yuzden gece ser8n pluyor ben pijama ustune giydiriuorum ama sicaksa sadexe tulum oluyorm
Woody Mom4775 2.6 tog 21 22 derecedw tek zıbın guydırıyoeum. Ayakları usumesın dıye bacakkarına kadar ınce bır sey ortuyorum. Sıcacık oluyor
Keremtugra Mom4775 2.6 tog kullaniyorum sadece zibinla yatiyor ara ara bakıyorum sicacik hatta ensesi terliyor bile, illa icine bise giydirrm dersenin 1 tog alin bnce
Portakal Mom4775 18 aylık benim kızımda 1.7 aldım tek kısa kollu zibinla yatıyor ev 23-24 derece arası