Fatossahin süt alerjisi mi diye de çok düşündüm nasıl oluyor belirtileri neler diye araştrma yaptım mukuslu yada kanlı kaka en büyük belirtiymiş kızımda öyle birşey yoktu. Kimyonu kullanmaya başlayınca rahatladı eminim artık gazdan olduğuna. Fikrin için teşekkürler canım bebişinde bir an önce iyileşsin 😇