SevcanEbrar canım kış ama bebeğini 2-3 günde bir yıka hergün başını yıkamak zorunda değilsin bir süre sapsimplex kullandık faydalı oldu ayni zamanda rezene çayı ver günde 2 -3 sefer bir çay kaşığı ve bebeğini hep yatırma hareket etmesi lazım gazın çıkması için biz genelde dans ediyoruz eğlenceli de oluyor ayaklarını sıcak tut acı elma yapı ile eline bir iki damla damlat ayaklarına masaj yap ve göbeğine inşallah faydasını görürsün benim bebeğim 2 ay 18 günlük baya azaldı gaz sorunumuz çoğu zaman kendi kendine çıkartıyor