gezentianne Karyakrcr İlk 3 ay sabah akşam stilex diye bi jel vermişti doktorum hiç kırmızılık yaşamadım size bi krem vermedi mi
gezentianne Kadrisslp Kabarık gibi olması saglıklı bir durum değil keloid oluşmuş olabilir mi?? internetten bakın bir keloid diye 3 ay sabah akşam jel kullanmıştm benm 8 ay oldu aylardır da çizgi gibi belirsiz size doktorunuz krem vs vermedi mi
gezentianne Karyakrcr Bu arada kantaron yağı da cok iyi geliyor sarı kantaron sürün sabah akşam ben zeytinbahcesinden sitesinden aldm doğal
Gokcen Karyakrcr bnmde oyle bnde 2 bucuk ay once oldum.ozellikle cok hareket edince terleyince kizardiginu fark edym
Esra12 Karyakrcr çok az var hatta arada oğlumu aldığımda oraya basınca agrıyor. 1 sene boyunca anca geçiyormuş diyorlar