Ruveyda98 hamilelikte ve emzirme dönemimde yeterli beslendiyseniz ve dr lar ilk 6 ay yenidoğanın kan değerlerinin yeterli olacağını düşünür çoğu dr 1 yasa kdr bekler.ama artık 4. aydan itibaren kan ilaçları veriliyo kansızlık gelişmesin diye. ilk çocuğuma verdim herkes gibi ama oğlumda reaksiyon gösterdi hiç kullanamadım hatta hep kansızlığı çıkacak diyodum.dr kansızlık olsa gelişme göstermez demişti.nitekim sonuçlar 1 yasta iyi geldi şimdi tekrar baktırmam gerek