Ruveyda98 bizde olmustu butun kan ilaclari mercimek yada nokta seklinde kan oluyodu ve asiri huysuz huzurlaniyordu.dr bilgisinde hic kan ilaci vermedim veremedim .besinlerle destekledim 1 yas kontrolunde degerleri ck iyi gelmisti simdi 17 aylik olduk bidahaki ay dr a sorucam degerlerw bakmak gereklimi diye