Ysm2019 4 gün önce benim başıma geldi. Doğum yapalı 3.5 ay oldu. Bu ay 6 gün gecikti. Evde ilk hamileliğimden kalan test vardı 2 tane. İlkini öylemesine yapayım dedim. Hiç ihtimal vermiyorum. Bi baktım başta silik sonra baya baya kendini belli eden bir çizgi. Sonra aldım diğeriyle de bakayım dedim. Onda da aynısı oldu. Kesin hamileyim dedim kendimi alıştırdım yavaş yavaş. Ama bugün kan testi verdim ve sonuç negatif.. Hamile değilim.