Busraee UzunHatun Merhaba canim benim oğlumda bugun 4ay 1gunluk sadece anne sütü aliyo ve suan kilosu 7.700 gram boyuda 67cm bana herhangi bisey demediler bence senin bebegininde boyu kilosu normal
minikailemmm UzunHatun bence anne sütüyle asla sıkıntı olmaz gayet güzel kilosu masallah anne sütü asla asla asla obez yapmaz cocuk hareketlenince yürüyünce o kilo gidiyor zaten
SertapHilal UzunHatun anne sütüyle istediği kadar kilo alabilir diyor doktorlar. Eğer bu kiloyu mamayla alırsa sıkıntı