Kizlar mrb bugün bebeğim 4 aylık bugün aşısı vardı sağlık ocağına götürdüm boyunu kilosunu falanda ölçtüler kilosu 8 boyu 64 çıktı doktor ayına göre kilosuda boyuda fazla dedi 1 ay sonra tekrar gel yine eğer kilosu böyle giderse çocuk doktoruna sevk ederim dedi ben sadece anne sütü veriyorum mama kullanmıyorum bitek dışarı çıktığımda mama yapıyorum oda 120 cc onuda tam içmiyor yarısını içiyor diğerini döküyorum sizce bebeğimin kilosu fazla mi? Varmı başına böyle bişey gelen