Simay41 Busracelik3011 kullanmıyorum canım ya evlendikten sonra kapattık eşimle. Biraz kıskançlık söz konusu 😅 nerelisin bu arada ? Bide dikimi de çok zor sinirim bozuluyor artık bıraktım çıkarsa çıksın diyorum 😅
Busracelik3011 Selin648 kısa program da denedim bende gerçekten olmadı cesaret edersem uzun programda deneyeceğim 😊
Selin648 Busracelik3011 Uzun programdada sorun olacağını düşünmüyorum canım ama kısa programda yeterlii ayda 1 bir yıkamak yeterli geliyoo bence çok kirlenmiyo zaten normal kılıf olsa her hafta yıkarımda yıpratırım diye ayda 1 😂