Cereninervasi Ekgidaya başladık kızıma su cok zor iciriyorum kaşıkla içmiyor elime vuruyor biberon tutmuyor emzirdigim icin alıştırma bardağı almak istiyorum kullanıp memnun kaldığınız marka var mi philips avent haric o kadr para vermek sacma geliyor da
Denizoglum Cereninervasi sülük diye okumam😁😁😁😁😂😂basligi okuyunca alistirma bardagindan sülük cikti sandim😂😂😂
Cereninervasi seydaac , RuzgarsMommy Mommy_ Tesekkur ederim ben ikisi arasında seçim yapayim en iyisi wee baby sert uçlu diye kararsız kaldim
seydaac Cereninervasi https://www.hepsiburada.com/wee-baby-colurful-akitmaz-kulplu-antikolik-bardak-240-ml-pembe-p-HBV00000TDBIF?magaza=Joker buydu bizim kullandığımız
Herhangibirmom Cereninervasi https://www.cimri.com/bebek-bardagi-suluk/en-ucuz-wee-baby-753-akitmaz-kulplu-pp-125-ml-mavi-bardak-fiyatlari,50266433 Biz bundan kullanıyoruz başta nasıl su geldiğini çözemedi ucu ağzındayken bastırdım su geldikçe emdi falan anladı kendisi içiyor şimdi.
seydaac Cereninervasi yok öyle bir sorun yaşamadım. Ama ben sık sık yıkıyordum uzun süre hiç bekletmedim.
Herhangibirmom Cereninervasi bardak akıtmıyor benimki 10 aylık ucuna parmağını sokup öyle akıtıyor kendisi 😀 koku sorunuda yaşamadım canım weenin birde pipetli bardağı var arkadaşım o modelde koku sorunu yaşamış aklında olsun.