GizemDmlSak Ben kullanmadım oğlumunda covid testi pozitif cıktı aynı dönemde diş de çıkarıyordu ikisinin ateşi birleşti çok kötüydük ikimizde iştahsızdı mamayı kabul etmedi emziriyordum memeyi bile zar zor iki damla yedi ilaç kullansam 8 gün meme vermeyecektim bunun sorumluluğunu doktorlarda almıyor kaç taneye sordum ciddi virüs sizin hayatınızı tehlikeye atamayız gibi şeyler dediler hep yavrum için kullanmadım iştahsız olmama rağmen beslenmeme iki kat önem verdim kelle paça değmemiş hiç ağzıma onun suyunu içtim bol bol organik sirke soğan sarımsak c vitamini kalsiyum tablet ve d vitamini kullandım dr tavsiyesi ile yine bol su tükettim Allahım kimseye vermesin çocukluya bebekliye hiç vermesin çünkü kendinden önce düşündüğün biri var geçmiş olsun sizede