Bende 10 gün oldu pozitif olalı karantinam bitti sanırım aylattım ilaç kullanmadım 10 aylık bebeğim vardı. Sabah 1 akşam1 olandan verdiler ama yinede aile hekimine sor dediler. Aile hekimim emzirme ilaç içersen benekte kalp ritim bozukluğu yapabilir dedi. Kullanmasam olur mu dedim. Çok iyi olur hafif geçiriyosan c vitamini d vitamini bol sıvı meyve kuruyemiş ye bağışıklığını güçlü tut dedi. Merak etme bişey olmaz Allahın izniyle ilaçlar zaten covid ilacı değil bir sürü yan etkisi var.