ikizlerinannesi2985 Pisi senelerdir kullanıyorum. Parfüm gibi, yumoşta kokusu en güzel olan o bence. Başka bi tanesiyle karıştırmışlardır bence. Markete gittiğinizde bi koklayın, begenirsiniz bence
Mihrimah61 Kbrmrc çamaşırın parfüm kokması demek çok kalıcı kimyasal demek. Çamaşırlarınızdan kimyasal arınmıyo ve direkt cildinizden emiliyo. Hele hele bebeğin bunu soluması aman Allahım 😱 Dermatoloji uzmanı yumuşatıcıların cilt kanserinin doğrudan sebebi olduğunu söyledi. Kesinlikle evinize sokmayın derim. Eviniz güzel koksun istiyorsanız eczaneden tıbbı uçucu yağ alıp kullanabilirsiniz. Hatta eczacıdan sizin için ev kokusu hazırlamasını isteyebilirsiniz
nazlihs Mihrimah61 kesinlikle katılıyorum hatta eczacı arkadaşım difüzörde bu yağları kullanırken odada bebek olmamalı diye uyardı. çok önemli. asla kullanmam yumuşatıcı
Yavuzuannesi2012 Kbrmrc kesinlikle dalin canım 🤗 Kendi çamaşırlarımızı da artık dalinle yıkıyorum. Normal yumuşatıcılar bana çok ağır geliyor tıkıyor resmen beni. Yumuşatıcısız d aolmuyor. Bende daline başladım hem mis gibi kokuyor hem de ağır değil tıkamıyor 🤗
Deletedmom5284 rabia22 çoook haklısın canım böyle şeylere çok dikkat etmeliyiz bende artık parfüm kullanmıyorum eşime de kullandırtmıyorum
rabia22 Deletedmom5284 ama çamaşırları bebeğiminkini ayrı yıkıyorum zaten güzel kokulu yıkamak istiyorum yani 🙈 önceden parfümleri çok seven ve sık kullanan biriydim şuan biraz uzak duruyorum ama mecburiyetten en azından kıyafetler tertemiz mis kokunca mutlu oluyor insan 😊
Gunesdogdu Deletedmom5284 bı laf duyup üstüne hiç düşünmeden duy duy konuş! Ya bı bebekten pert diye bahsedilir mi!!! Allah esirgesin anlamını biliyor musunuz? Sizin de bebeğiniz var sacma saçma konusmamayi öğrenin önce diyeceğim de, efso yazmış bı insanın da kapasitesi belli sonuçta yuklenmemeli siz de haklısınız
Deletedmom5284 Gunesdogdu ya bacım Allah aşkına git işine ne saçmalıyosun annesi yüzünden pert oldu cocuk demişim bos yapmaya yer arıyosunuz
Gunesdogdu Deletedmom5284 git işine boş yapma pert oldu saçma of bir cümlede bu kadar vasatsin işte! Ne bir anneye ne bir kadına yakışmıyor ki bebeğe pert demissin çok değil kabahat bende özür dilerim.