My_LiFee Herhangibirmom teşekkür ederim 1 ay bu ikiliyle korunurum garantiye alim işimi 😀🥰çok teşekkür ederim 🥰
My_LiFee Deletedmom413 anladım cnm bide üstünde pazartesi den başlıyor zorunlu mu ki anlamadım kusura bakmayın hayatımda ilk defa kullanicam dogum kontrol hapı
Deletedmom413 My_LiFee Yok canim zorunlu degil hangi gun baslamak istersen ama arkadaki gune gore al karisik gitme.
My_LiFee Deletedmom413 yani şimdi pazartesi yazan hapı bugün icicem salı carsamba devam edim demi yanlış anladım inşallah
My_LiFee Deletedmom413 akşam yemeğinden sonra saat 9 da yerim bugün alarm kurarım unutmam inşallah sen saat kaçta yiyorsun mesela
My_LiFee Deletedmom413 bende de tam tersi gündüz ikisinin telaşı var biri 27 aylık biri 16 aylık en iyisi 9: 10 geçe kurayım Bismillahirrahmanirrahim diyerek çok teşekkür ediyorum ❤️ tekrar
Nazellam Ben kullanmadım ama doktor emzrdiğim için cezeratta die bi ilaç yazdı emzirmeye etki etmiyomuş