Rzlgln Aslında isteyerek okudum ama staj zamanında bana göre bir iş olmadığını anladım. Zaten mezun olur olmazda evlendim.Eşimin görevi nedeniyle sıkıntı yaşayacaktık çalışma saatleri vs eşimde hiç istemedi bende zaten pişmanlık vardı keske hukuğu zorlasaydım diye neyse şimdi dışardan adalete yazıldım Dgs ile hukuğa geçiş yapıcam tabi bide dersaneye desteğiyle Açıktan sosyal hizmettide okudum ama önü çok açık değil onun 😑 eşim sağolsun çok destek veriyor bende çok istiyorum bakalım zaman ne göstericek artık