Alppinannesi Bence yaparsınız biraz zor olucak ama yeterki inanın sevmediğiniz bir işi kesinlikle yapmayın heleki sağlıksa benim arkadaşda hemşireydi diyetisyen oldu evli ve çocukluydu okuduğunda.Bi yerde şöyle bi yazı okumuştum belki ışık olur. Adam 40 yaşında hukuk okumak istediğini söylemiş arkadaşına , arkadaşıda ;
-Sen mezun olana kadar 46 olursun demiş.
-Okumasamda 46 olucam demiş. Demem o ki yeterki gerçekten iste yaparsın 😊