bety0680 aynı durumu yaşadım her kremi değiştirdim her bezi denedik en iyi prima geldi ve hiç istemeyerek pudra kullandık. Ben almamıştım bile eve kayınpederim eczaneden alıp getirmiş evet doktorlar çok önermiyor ama çok dikkatli döktük elimizi ağzına doğru kapadık ki burnuna ağzına gidip akciğerlere inmesin doktorlar bu yüzden istemiyor ama sadece pudra geçirdi. Dediğimi dene istersen dökerken havadan dökme hatta kendi eline döküp pişik olan yerlere sür. İnşAllah geçer 🙏🏻