4 ay 4 günlük oğlum var neredeyse dogdugundan beri pişik sorunumuz var. Doktora götürdük kortizonlu kremler verdiler kullandik duzelir gibi oldu devam etti bezini degistirk pisik kremini değiştirdik gecmiyor ıslak mendil kullanmiyorum pamukla temizliyorum şuan prima kullaniyorum acaba onuda mi degistirmeliyim başına böyle bir şey gelen var mi?